fredag 22 april 2016

Riksbanken skickar brev till lilla mig

Igår när jag kom hem låg det ett stort, fint brev från riksbanken på hallmattan och jag vet inte vad det är med mig men när det kommer sådana brev börjar fjärilarna rumla runt i magen. Undra vad de vill mig? Spännande, det här kan vara roliga nyheter...

Brevet igår utgick från att mitt företag är registrerat och att en av verksamhetsgrenarna är handel vilket gör att riksbanken tog det säkra före det osäkra och skickade ett brev till mig så att jag fick lite extra koll på att våra pengar byts ut i närtid. Inte nödvändigt de spännande nyheter jag hade hoppats på men man kanske inte skall förvänta sig för mycket. Har du inte helt koll på vilka sedlar och mynt som byts ut börjar det bli dags och enklaste sättet är nog att kika in på riksbank.se.

Ha en mysig helg allihopa.



Bildkälla: Riksbank.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar