onsdag 6 juli 2016

Mina vänner är kompisar med Nordnet

Jag fick ett mail från Nordnet där de berättade att de vill ge bort en H&M aktie till mina vänner om dessa startar ett konto på Nordnet. Personligen tycker jag ju att det är lite synd att jag inte får någon fin H&M aktie för att skaka fram nya kunder men bloggen skall ju sprida lycka och därför känner jag att jag på detta lilla vis vill dela med mig av Nordnets erbjudande. Och nej, jag får inte någonting för detta förutom glädjen att bidra till ditt rikare liv.




Är du inte kund hos Nordnet ännu kan det helt enkelt vara dags nu.

Som en passus kan jag nämna att det inte bara är familjen Dinkelspiel och Snåljåpen som tycker att Nordnetaktien är smakligt prissatt nu. Hustrun har en liten slatt i sin portfölj också och jag har tittat på den men ännu inte slagit till.

Ha en skön tisdag!





Bildkälla: nordnet.se

2 kommentarer:

  1. Fritt courtage upp till 80 000:- + en H&M aktie, det låter som en sweet deal:) Hade jag inte redat sparkat ingång mitt konto hade jag tyckt detta var toppen! Har också spanat lite på att plocka in Nordnet i portföljen men först vill jag se lite förbättringar på deras rätt trötta hemsida.

    MvH Pengaregn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Deras hemsida är riktigt trött men jag satt nyligen i en diskussion med flera oinvigda som alla gav utlåtande och vi kunde konstatera att upplevelsen beror mest på vilken produktflora du är ute efter och dessa nybörjare tyckte att både Avanza och Nordnet var besvärliga jämfört med flera av storbankerna. Men som sagt beror det på vad man vill ha tror jag.

      Radera