fredag 4 maj 2018

Jag är lycklig nu

Det är fredag. Jag är lite dagvill eftersom vi är lediga hela familjen och varje dag är lördag men jag vill ta denna stund att sträcka ut en hand till alla ni som jobbar och sliter. Jag är snart med er igen men just nu njuter jag i fulla drag åt en underbar vår tillsammans med familjen.

Nu när många av utdelningarna har landat på våra konton och rapportsäsongen löper mot sitt slut är det bara att stänga ned datorn, låta pengarna arbeta och njuta av sommaren.

Jag hoppas att du som läser detta får en trevlig helg och att du kan ta vara på det vackra vårvädret de dagar som går.



2 kommentarer:

  1. Trevlig helg på dej också! Svårt att hålla sig borta från börsen tyvärr ;)

    SvaraRadera
  2. Börsen är en riktigt jobbig drog. Nästan som socker

    SvaraRadera